Interim Hoofd of Coordinator BHV
Een Hoofd of Coordinator BHV nodig?
Handen tekort? Of niet de juiste handen intern beschikbaar? Laat ons het oplossen met een Hoofd of Coordinator BHV. We hebben een schat aan kennis en ervaring. Onze kracht? Dat is ons netwerk, onze persoonlijke benadering én snelle service. Daar kunt u altijd op rekenen.
Of het nu voor enkele dagen of voor een langere periode is, vertel ons uw wensen en wij zorgen voor de juiste persoon. Een gekwalificeerde en professionele Hoofd of Coordinator BHV die past binnen de organisatie en past bij het vraagstuk waar hulp bij nodig is.
Wat doet het Hoofd of Coordinator BHV?
Het hoofd of coordinator BHV is beleidsmatig verantwoordelijk voor het algemene BHV-beleid. Hij of zij stelt het beleid voor de bedrijfsnoodorganisatie op, implementeert dit beleid en borgt het. Alle zaken tijdens de hectiek van een calamiteit stuurt het hoofd BHV aan. Zo plant hij of zij de oefeningen en coördineert tijdens een calamiteit de gehele BHV-organisatie.
Soms speelt er een project binnen een organisatie waar net niet de juiste mankracht voor in huis is. Soms is er een expert nodig met specifieke vakkennis om een bepaald probleem of thema aan te pakken. Soms is er gewoon een (tijdelijke) externe kracht nodig.
Wat kunnen wij voor u betekenen?
Wij zijn uw partner voor veilig en gezond werken en kunnen u volledig ontzorgen. Neem vandaag nog contact met ons op en wij helpen u graag verder.
IVARBO. Aangenaam.
Al ruim tien jaar dé beste keuze.
Meer weten over wat we voor u kunnen betekenen?
Laat uw telefoonnummer achter en we
nemen zo snel mogelijk contact met u op:
Het eerste gesprek is altijd gratis en geheel vrijblijvend. Op basis hiervan krijgt u van ons een gedetailleerde offerte.